Auckland - Reisverslag uit Auckland, Nieuw Zeeland van Bert - WaarBenJij.nu Auckland - Reisverslag uit Auckland, Nieuw Zeeland van Bert - WaarBenJij.nu

Auckland

Door: reis2012

Blijf op de hoogte en volg Bert

07 Januari 2012 | Nieuw Zeeland, Auckland

Hallo allemaal,
Na een vertraging van 5 uur zijn we dan eindelijk van Schiphol vertrokken.
Vanwege de vertraging moesten we na de eerste elf uur vliegen meteen in Kuala Lumpur overstappen voor nog eens een zit van 10 uur naar Auckland.En slapen in een vliegtuig valt niet mee.
Uiteindelijk om kwart over drie in de nacht dus in Nieuw Zeeland gearriveerd. Strenge douanecontrole hier op schoenen en etenswaren.
Na een korte nacht Auckland verkennen, maar net als in Nederland regent het hier behoorlijk.
Auckland is een leuke stad, maar niet speciaal(ook volgens onze reisleidster). We zijn ook in het hoogste gebouw van het zuidelijk halfrond geweest, de Skytower van 328 m hoog. Indrukwekkend.
Verder hebben we straks de eerste briefing van onze reisleidster.
Alle goeds,
Bert en Marijke

• 08 Januari 2012 - 21:07

Simon En Emmy Loos:

Even kijken of Bert en Marijke goed zijn aangekomen.
    En ja hoor, het eerste verhaal is geplaatst. Goed om te lezen dat jullie (wel na een behoorlijke vertraging) zijn aangekomen. Waarschijnlijk eerst wat bijkomen van de lange trip en dan ontdekken.
    Veel plezier!!! Wij lezen graag jullie verhaal.

gr. Simon en Emmy